Shoppindag i City

Godmorgon
Sovit gott? jag har sovit som en stock, har drömt massor med fantastiska drömmar och känner mig ganska utvilad. Om typ en och en halv timme ska jag möta upp min kära Tina i stan för en shoppinggalen dag. Ska bli trevligt. Sen ska vi luncha och allt sånt. Lägger in bilder på det jag köper åt mig själv sen. Hoppas jag hittar något. När jag går i affärer lyckas jag riva ner varenda plagg, det räcker nästan med att jag bara kollar på ett plagg så åker det i golvet. Jag förstår inte, det händer ALLTID. Vad är det för fel på mig? Haha. Men inte konstigt när man ska ta på nästan vartenda plagg också, japp det har jag en förmåga att också göra. Tyvärr kan jag inte lägga in dagens outfit för min kamera är urladdad och orkar inte leta efter laddaren. Men jag har iaf på mig ett par svarta stuprörsjeans. en svart lång tubtop, en stor dieselmjukiströja. Mysigt. Ska snart fixa mig lite till sen måste jag gå till bussen, ja då menar jag verkligen GÅ också. Närmare sagt 2 km. Min buss härifrån går ju nästan aldrig. Men men lite motion är ju alltid bra. Jag tänkte ju köpa en IPod att ha och lyssna på musik i Thailand, men i går kom jag på att jag bara kan lägga in musik på mobilen, jag är verkligen trög ibland. Haha, så där tjänade jag in en slant. Kanske kommer hem med en IPod från Thailand sen om dom är billigare där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0