Middag

Hallå. Nu har man ätit en underbar middag som bestod av hemlagade köttfärsbiffar, ris, vitlökssås och sallad. Jätte gott så nu är man proppmätt. Men det var så gott så jag skulle inte tacka nej till en portion till.. Men men. Måste få plats med något gott ikväll då vi ska se Saw 4, äntligen, har sett alla tre och äntligen får jag se den sista?!?.. Så ikväll blir det mys framför Tv:n. Ska snart hoppa in i duschen och sätta på mig mjukiskläder.. En mysig söndagskväll helt enkel..  Glömde slänga upp en dagens outfit idag, eller :S . Hmm minns inte ifall jag gjorde det men imorgon kommer det flera stycken, då ni också kan rösta på vilken som är bäst :)


image670

image671

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0