Mellandagsrean är igång

Hej hej
Idag har det varit full rulle, dagen började med att älskling och jag åkte iväg och köpte resväskor, sen gick vi även in på Siba och köpte sex nya filmer, vi är verkligen filmfreak, men det är ju så mysigt, sen köpte vi frukost på donken för att sedan bege oss till Sickla för att se deras utbud på mellandagsrean. Köpte mjukisbyxor, en tröja och två skärp, imorn blir det mer shopping då jag ska bege mig till stan, men iaf efter Sickla bar det av till Bennys föräldrar för julbord och lite sånt, så jag kom precis hem. Ska snart ta en dusch och sen slänga på mig pjyamas och mystofflor. Är dödstrött men vill inte gå och lägga mig än. Ikväll ska vi se Boogieman... Med smörpopcorn och loka. Mums


image762

Kommentarer
Postat av: Sarah

Julkulorna pillrade jag dit i Photoshop och strecket fixar CSS-mallen i h3-stycket såhär:

border-bottom: 1px solid black;

2007-12-26 @ 18:57:26
URL: http://color.blogg.se
Postat av: Sarah

Tack själv för julklapparna, dom passade perfekt. Puss puss!

2007-12-26 @ 18:58:57
URL: http://color.blogg.se
Postat av: Tina

du e dum! jag försöte ringa dig igår va ju me i sickla såg sami försökte ringa dig men du svarade ju inte :p , hur e de me dig gumman resfeber? =)
miss U gumman pussar

2007-12-27 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0