Lite om mig . . .

Jag får fler och fler läsare i min blogg och jag tycker att det är jätte kul att så många är intresserade av min blogg..

Kort om mig
Pluggar sista året till webbdesigner på KY - Kvalificerad yrkesutbildning 80 p. Så blir en färdig webbdesigner om drygt ett halvår. Gillar mest den grafiska delen, vill bli bättre på kodning. Bor med pojkvännen, är en fattig student, nä men jag jobbar extra och spar mycket. Har två urgulliga husdjur, En hund som heter Mexx och en katt som heter Money. Har fem syskon som jag älskar mer än allt annat.  Är så stolt över er ska ni veta :) Jag är 174 lång och har brunt långt hår. Blå ögon. Om ni vill veta nått mer är det bara att fråga på :)

7 saker om mig
7 resor jag har gjort
- Thailand, Dominikanska Republiken, Grekland, Spanien, Cypern, Turkiet, Bulgarien..
7 ord som beskriver mig - Glad, spontan, rolig, kämpe, bra självförtroende, omtänksam, pratglad...
7 saker jag gillar - Choklad, citron, resor, familj och vänner, mobilen, musik...
7 Intressen - Tränar, Shoppinggalen, fika med flickorna, myskväll med älskling, tjejkvällar, bio, umgås med syskonen...
7 saker ni inte visste om mig - Har pluggat snart i 15 år, är lite ungersk, har varit mannekäng på Mika´s, jag har haft massor med olika färg på håret, lila,svart,blond,brun m.m. Har varit mannekäng för Stadium, har en tatuering i svanken, är galen i citronpeppar och äter det till nästan allt....
7 affärer jag köper kläder ifrån - H&M, Gina Tricot, Monki, Stadium, Cubus, BikBok, en affär jag inte kommer ihåg men där har dom Cheap Monday jeans...

image551





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0