Lite frågor . . .

Har du pojkvän? Japp
Är du kär? ja såklart
Hur tidigt stiger du upp? halv sex på vardagar, blandat på helger
Vem/vilka vet mest om dig? min familj, pojkvän och bästis
Gillar du att slåss? nej
Vad ska du göra ikväll? mysa med älskling till Heroes
Har du utländska föräldrar? Pappa är halv ungersk
Var har du ont? i halsen
Är du bra på att måla? rätt så bra :)
Vem kramade du senast? min lillasyster
Vad längtar du till? Thailand
Sparare eller slösare? Jag är spara faktiskt ;) det trodde in inte va :)
Bio eller promenad? både och, beror på vad jag är sugen på
Är du kittlig? Ja. Men var säger jag inte ;)
Rädd för insekter? spindlar och fästingar
Anser du att du är stark? hehe, kanske det kanske..
Nämn något som gjorde dig glad igår: Frasse
Vad gjorde du kl 8 i morse? SOV
Vad har du druckit idag? massor med loka och ramlösa
Vad var det senaste du åt? sallad
Vad var det senaste du köpte? mc donalds
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det gör jag..
Favoritklädsel? mjukisbyxor, slappt baslinne och tofflor
Vad gör dig glad just nu? älskling
Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: trött
Sommarplaner: Ta examen, Grekland, skaffa jobb njuta av livet...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Odödlig kanske
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga! men det låter inte bra ;)
Vad längtar du mest efter just nu? sängen och thailand . . .

Kommentarer
Postat av: ebba

Tack, tack! :)

2007-12-09 @ 20:04:50
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0