Har jullov nu :)

Kom hem vid halv två tiden från läkarna. Det var inga roliga prover jag fick ta och efteråt mådde jag så illa så jag var tvungen att bara sitta ner ett tag, men sen fick jag nya krafter och åkte hem. Höll på att somna av utmattning. Köpte med mig gott bröd hem och gjorde mackor till lunch. Jag ska på ett till återbesök i Januari,ovanligt va, suckar. Det är mycket sjukhus nu, vill att det ska ta slut, fick mitt frikort inom en månad, så mycket springer jag hos läkaren. Men jag måste..Har inget val. Nu har jag varit duktig och beställt tid hos tandläkaren också, så dit ska jag snart och kolla om jag har några hål. Hoppas inte. Jag hatar tandläkaren, ussh. Men jag måste utnyttja mitt frikort där. Köpte abonemang för två år så det är skönt, än att betala flera tusen, det är ju så dyrt..

Ikväll blir det nog bara slappa, kanske lägger mig i ett skumbad, är verkligen jätte trött och har ingen ork att göra något just nu. Det blir väl att kolla på Heros skulle jag tro. Mysigt! Vet ni vad, jag har JULLOV NU :) hehe sista dagen i skolan idag. Så himla skönt. Få se vad som händer då. Har en del grejer jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0