Godmorgon

Godmorgon

Sitter hemma hos älsklings föräldrar och bloggar lite medan Sami tar en dusch. Gick upp vid nio idag för att åka och jobba. Sen åkte jag hem och duschade och fixade mig för att komma hit, vi ska fira en *jul* med Samis föräldrar och Samis brorsa och hans lilla Cassandra. Vi ska ge henne en present vi med, en stor teletabbis som sjunger och sen visar ett litet filmklipp i en liten tv i magen. Tror hon kommer bli jätte glad. Hon gillar tydligen dom. Så det blir lite mys här hemma idag. Sen ska jag och älskling hem där vi ska fira våran jul. Han ska få lite julisar av min mamma och Benny och av mig :) så då blir det ännu mer myspys.. Mys för hela slanten, men så ska det vara runt jul. Vi ska snart iväg och köpa varsin resväska. Eller vänta lite, det är röd dag, det kanske inte är öppet. Men men vi får väl åka och kolla..

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0