Godmorgon

Godmorgon
gick upp för ca en halvtimme sedan och ställde mig i duschen. Var lite jobbigt att komma upp då man var så trött. Ville bara sova vidare. Men upp måste jag för att åka i väg till skolan, ska dra om typ en timme så jag har gått om tid på mig. Det här är förmodligen den sista tidiga morgonen jag måste upp. Tror t.o.m att det är sista dagen i skolan, vilket är jätte skönt. Jag pallar inte gå upp så här tidigt.

Vi såg ju på heroes igår och det blir bara bättre och bättre, så spännande. Är beroende av det nu, så alla ni som inte börjat se det än GÖR DET..Skådisarna spelar så bra också En eloge till dom..  Ska snart göra frukost som består utav fil, flingor och banan. Slänger in en dagens outfit snart också..

Kommentarer
Postat av: Allsmäktigtvå.

I feel your pain.

Att gå upp klockan sex för att duscha när man la sig klockan tolv är hemskt. Dom borde ha med det i nästa Saw film som tortyr.

2007-12-10 @ 06:24:21
URL: http://almightyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0