God Jul

God Jul

Idag är det julafton, vilket betyder mys hela dagen. Vaknade tidigt imorse över att min katt höll på att låta och busa med Mexx. Hade båda sovandes hos mig, det var så mysigt. Båda låg i knät på mig imorse, gud vad mysigt det var, vi låg och kollade på svambob fyrkant, älskar det programmet.. Tomten hade varit inne hos mig inatt och lämnat en julklapp, eller flera, fick en dvd film med John Travlota, Staying Alive, någon musikfilm. Verkar bra så det blir till att se den någon dag, sen gick jag spa grejer, älskar det. Trosor och ett kort där det stod att jag ska välja ut en resväska. Vet redan vad jag ska köpa för någon :) Måste ha en stor resväska med mig till Thailand, vem vet jag kanske stannar där för alltid. Haha. Drömma kan man alltid. Sen gick jag ut med Mexx, han blev helt svart om tassarna, har duschat och fönat honom så att han är fin när gästerna kommer. Lilla *farfar* som jag kallar Mexx, ni förstår nog varför. Hehe. Vi åt frukost tillsammans, mmm julvört, älskar det brödet. Har precis fixat klart mig, gästerna kommer om ca 20 minuter. Idag bär jag en röd klännig. Ska fota senare så då kommer det massor med bilder. Jag hoppas ni alla där ute får en jätte trevlig julafton.

image758

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0