Frågestund :)

Läggdags
Blir ett snabbt inlägg innan jag ska lägga mig i sängen och glo på tv. Kommer inge bra på tv men det är så mysigt att bara ligga i sängen. Under täcket och kudden. Mysigt! Ska upp tidigt imorgon och vill vara utvilad. Monni ligger här brevid i älsklings datastol och sover, lilla sötnosen. han är så himla lat, men dom är ju sånna, Lata katter, sover hela dagarna, nästan iaf. Någon som vill ge mig ett tips på bra filmer som älskling och jag kan se i helgen? ska själv rekomendera några i morgon, ser mycket på filmer, så jag har många jag kan rekomendera men skriver om några varje dag :)

Glöm INTE att ställa frågor som ni vill veta om mig :) Som jag sa är det alltid kul att veta lite om personen som skriver den blogg man gillar att läsa :) Så skriv massor med frågor, så kul att svara på dom sen. Ni har till imorgon klockan TOLV på er.  Skriv skriv skriv.


image544

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0