Film och mys

Min plånbok har kommit
Har inte hunnit blogga så mycket idag. Har passat Flisan hela förmiddagen, vid tolv kom mamma och vi åkte iväg lite här och där, sedan stannade vi och handlade mat och sånt. Blir jätte goda mackor ikväll, mamma är bäst på det. Så jag kom typ hem precis, blev så glad när vi hämtade posten. Min plånbok har kommit, så himla fin.

image644

Kvällen
Ikväll ska jag bara slappa, kolla på film. Är lite sugen på chips och dip så jag funtar på att åka och köpa det snart. Mums. Ibland får man vara lite onyttig, så länge det inte blir en vana. Varför ska allt onyttigt vara så himla gott. Kan det inte typ vara tvärtom. Haha. Kan ni rekomendera någon film ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0