Det nyttiga vinner

Ikväll ska jag bara ligga och dega framför Tv:n och frossa i chips och dip. Men jag har ett problem, jag kan inte bestämma mig för om jag ska äta sallad eller pizza till middag. Brukar ta sallad, men däremot är inte pizza så himla nyttigt, haha     vad ska jag välja?

Om jag känner mig själv så kommer det ändå bli sallad i slutändan, Det nyttiga tar hem segern. Så en räksallad med god tzatsiki. Kan det bli bättre, självklart ska det vara fullt med citronpeppar. Åhh vad jag älskar det. Jag och min citronpeppar. Jag är huuungrig, vill ha mat nu. Men måste vänta till mamsen är hemma. sen är det svulla som gäller.

Fråga: Nå, vad ska ni äta till middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0