Ännu mer julfirande

Hemma.

Nu har vi varit hemma en stund, vi var ju hos Samis päron. Fick lite julklappar och sånt, Samis bror med barn var ju också där. Jag fick pengar och tre geishor av Samis föräldrar tack ♥. Vi fikade med tårta och massor med godsaker. Sen hade vi jul tillsammans med min familj här. Sami fick en mobil och strumpor av dom. Av Sami fick jag ett par reebook skor, medan han fick ett par kallingar, strumpor och en tjocktröja/jacka av mig.. Så det har blivit mycket julfirande och imorgon ska vi till Bennys släkt. Ännu mer julmat. Haha.. Ikväll ska vi mysa och kolla på Pistvakt och äta massor med gott. Ska snart hoppa in i duschen och byta om till pjyamas och tofflor. Myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0